Hrvatsko tržište nekretnina
Nekretnine
Prodaja nekretnina
 
nekretnine Hrvatsko tržište nekretnina oglašavanje nekretnina prodaja nekretnina
 




Kvalitetno oglašavanje nekretnina
Kvalitetni marketing nekretnina je ključan za uspješnu prodaju. Trebate iskoristiti što više medija za oglašavanje vaše nekretnine. Jačanjem interneta kao medija te povećavanjem broja korisnika interneta, tijekom posljednjih nekoliko godina oglašavanje nekretnina preko interneta ( internet marketing ) je postalo najefikasniji način prezentiranja nekretnina.

Najbitnije kod prodaje nekretnina jest biti informiran
Da bi prodavatelj uspješno prodao svoju nekretninu on mora biti upoznat sa trenutnim stanjem na tržištu nekretnina. Udruga Hrvatsko tržište nekretnina nudi sve potrebne informacije o tržištu nekretnina u Hrvatskoj.

Nekretnina koju prodajete je vaš dom?
Prvo pravilo jest da je prestanete tako doživljavati. Ona nije dom, već samo nešto što ima tržišnu vrijednost. Vaš cilj je da je drugi vide kao njihov potencijalni dom, a ne vaš. Nekretnina ne smije izgledati kao da u njoj vi živite, već da bi bilo tko tu mogao živjeti. Ona ne smije biti personalizirana. Spremite obiteljske fotografije, dječje crteže, religijska obilježja, zdjelicu za psa. S ovakvim razmišljanjima prodaja nekretnine će se puno brže ostvariti.

Imajte na umu da prodaja vaše nekretnine rezultira domino efektom
Mali broj ljudi ima dovoljno gotovine da odmah isplati stan. Prethodno moraju prodati nešto od svoje imovine (najčešće stan u kojem žive). Naime, treba uskladiti datum potpisivanja kupoprodajnog ugovora sa selidbom iz nekretnine te što bolje koordinirati te datume. Budite iznimno oprezni prilikom davanja i primanja kapare. Nije rijedak slučaj da "pada" u nizu po nekoliko kapara zato što jednom od uključenih u kupoprodajni proces nije npr. odobren kredit.

Provjerite u kakvom je stanju vaša nekretnina prije početka prodaje
Vrlo je bitno da vaša nekretnina izgleda jednako privlačno potencijalnom kupcu i izvana i iznutra. Nekretnina koja je vizualno privlačna može privući potencijalne kupce odmah s kolnika. Provjerite da li je vašoj nekretnini potrebno malo boje, koji popravak vrata ili prozora, uređivanje vrta, itd.

Privlačnom vanjštinom privucite potencijalne kupce u unutrašnjost
Postoje brojna jednostavna rješenja kako, uz relativno malo novca, poboljšati izgled unutrašnjosti vaše nekretnine. Praksa je pokazala da novac uložen u kuhinju i kupaonicu najviše pridodaje vrijednosti nekretnine.

Temeljito čišćenje je uvijek bitan faktor kod prodaje nekretnine
Vaši prozori, umivaonici i pločice trebaju blistati. Popravite slavine koje kapaju, očistite tepihe, spremite cipele u hodniku. Kupite cvijeće. Spremite i sve stvari koje bi za nekoga mogle biti uvredljive.

Provjerite da li imate vlažne mrlje na zidovima
Bez obzira da li su uzrokovane neispravnim vodovodnim instalacijama ili prokišnjavanjem krova, mrlje na zidovima ostavljaju dojam nekvalitetne i slabo održavane nekretnine. Otklonite sve sitne nedostatke te sve oličite. Uvijek je svijetla boja dobar izbor, jer čini vašu nekretninu svjetlijom i vizualno većom. Osim toga, odabir crvene boje za ličenje vašeg dnevnog boravka možda se sviđa vama, ali nije sigurno da će se svidjeti i potencijalnom kupcu.

Obratite pozornost i na mirise u vašoj nekretnini
Vi ste možda navikli na miris dima ili vašeg kućnog ljubimca, ali to bi moglo odbiti potencijalnog kupca. Redovito provjetravanje nekretnine i malo osvježivača zraka mogu pridodati dojmu ugodnog boravka u vašem prostoru.

Pokušajte se riješiti prenatrpanog namještaja u vašem stanu
S manje namještaja, stan će se vizualno povećati. Kupci vole otvoriti sve ormare i ladice da provjere ima li dovoljno mjesta za sve ono što žele. Zato se pobrinite da raščistite višak posuđa u vašim kuhinjskim ormarima.

Nije uvijek jednostavno procijeniti tržišnu vrijednost vaše nekretnine
Stručnjaci u Hrvatskom tržištu nekretnina nude svoje dugogodišnje iskustvo kao pomoć po tom pitanju. Cijena mora biti što realnija, jer previsoka cijena može dovesti do situacije da se vaša nekretnina prodaje mjesecima, pa i godinama. Naknadno smanjivanje cijene kupci mogu protumačiti kao da vaša nekretnina ima neku manu. Najbitniji faktori kod formiranja cijene vaše nekretnine su sljedeći: ponuda i potražnja na tržištu, lokacija vaše nekretnine, prosječne cijene nekretnina u vašem susjedstvu, stanje u kojem se nekretnina nalazi, blizina škole, itd.

Kako prepoznati ozbiljnog kupca?
Na to pitanje gotovo je nemoguće dati egzaktan odgovor. Nemojte žaliti malo svog vremena i truda za prezentaciju vaše nekretnine i odgovaranje na uvijek ista pitanja. Ponekad je kupac koji najviše kritizira vašu nekretninu i najviše zapitkuje najozbiljniji kupac.

 
SUBMENU

 

 

 

 

 
 
Hrvatsko tržište nekretnina 2004. - All Rights Reserved - Design & development by Nomans Studio